کد خبر: ۷۸۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۳۱۱
سهامداران حقیقی شرکت بیمه سرمد و شرکت نفت بهران برای دریافت سود سهام سال ٩٦ به شعب بانک صادرات ایران مراجعه کنند.
پرداخت سود سهام شرکت‌های «بیمه سرمد» و «نفت بهران» در شعب بانک صادرات ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، پرداخت سود سهام شرکت‌های بیمه سرمد با نماد معاملاتی «وسرمد» و شرکت نفت بهران با نماد معاملاتی «شبهرن» از نیمه مهر ماه سال ٩٧ در شعب بانک صادرات ایران آغاز شده و به مدت یکسال ادامه خواهد یافت و سهامداران حقیقی می‌توانند جهت دریافت سود سهام سال مالی منتهی به پایان سال ٩٦ به این شعب مراجعه کنند.
بنا براین گزارش، در اطلاعیه‌ای که به همین مناسبت منتشر شده، از سهامداران این دو شرکت خواسته شده با مراجعه حضوری و ارائه کارت ملی به شعب بانک صادرات ایران نسبت به دریافت نقدی یا واریز آن به حساب های سپهری خود اقدام کنند.
علاوه براین، پرداخت سود سهام به افراد کمتر از ١٨ سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفاً به ولی (پدر) بلامانع خواهد بود. در این اطلاعیه همچنین پرداخت سود سهام به نماینده قانونی سهامدار فقط به ارائه وکالت نامه رسمی معتبر منوط شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: