کد خبر: ۷۸۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۳
مراجع سوئیسی روند ثبت‌نام برای دریافت برخی از خودروهای مرسدس بنز از جمله مدل‌های ون این شرکت و نیز برخی خودروهای شاسی‌بلند پورشه مانند کاین و ماکان را متوقف ساخته‌اند.
سوئیس: بنز و پورشه هوا را آلوده می‌کنند، اجازه ورود به آن‌ها نمی‌دهیم!
 مراجع سوئیسی روند ثبت‌نام برای دریافت برخی از خودروهای مرسدس بنز از جمله مدل‌های ون این شرکت و نیز برخی خودروهای شاسی‌بلند پورشه مانند کاین و ماکان را متوقف ساخته‌اند. این اقدام در پی استفاده از موتور‌های دیزلی در این محصولات و عبور از محدودیت میزان آلایندگی‌ها انجام شده است.

به گزارش خبرداغ ؛ ممنوعیت‌ها، خودروهایی را که از ۱۷ اگوست وارد سوئیس شده‌اند شامل خواهد شد. خودروهای مذکور که وارد بازار سوئیس شده‌اند می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند اما باید میزان تولید آلایندگی‌های آنها کاهش یابد.
پورشه ماکان

شرکت خودروسازی دایملر اعلام کرده ‌است که پس از فراخوان مراجع آلمانی و توقف ثبت‌نام برای محصول ویتوس صادرات آن را متوقف کرده است. هم‌اکنون ۲۴ خودرو ویتوس که در سوئیس ثبت‌نام شده‌اند مشمول این طرح خواهند شد.ممنوعیت خودروهایی که در این طرح قرار می‌گیرند شامل ویتوس مرسدس‌بنز با موتور دیزلی ۶/ ۱ لیتری، پورشه ماکان با موتور دیزلی ۳ لیتری و پورشه کاین با موتور دیزلی ۲/ ۴ لیتری است.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: