کد خبر: ۷۶۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۳۲۶
خودروساز لوکس آلمانی، به تازگی برای تولید و عرضه تاکسی و خودروهای پرنده اعلام آمادگی کرده است.
به گزارش خبرداغ،شرکت پورشه که یکی از زیرمجموعه‌های فولکس واگن آلمان است و سالهاست به تولید خودروهای لوکس و با تعداد محدود در جهان مشهور است، به تازگی اعلام کرده که می‌خواهد خودروهای پرنده جدیدی را روانه بازار کند تا شهروندانی که حوصله ماندن و گرفتار شدن در ترافیک‌های سنگین را ندارند، با خریداری و استفاده از خودروهای پرنده در زمان تلف شده خود صرفه‌جویی کنند و بدین ترتیب بتوانند از تجربه رانندگی لذت بیشتری ببرند. 

به گزارش رویترز، دتلاو وون پلاتن - مدیر فروش ارشد پورشه - در گفت‌وگویی با گزارشگر مجله آلمانی خودرو گفت: از آنجایی که پورشه همواره در صنعت خودروسازی و تولید تکنولوژی‌های برتر و نوین پیشگام و پیشرو بوده است، حالا تصمیم گرفته و اعلام آمادگی کرده است که می‌خواهد به منظور رقابت با سایر خودروسازان خلاق و نوآور در جهان، به زودی از تاکسی و خودروهای پرنده خود رونمایی کند.

پورشه یکی از معدود خودروسازانی است که همواره در این صنعت اقدامات نوین و نوآورانه‌ای انجام داده است و حالا نیز می‌خواهد به یکی از آرزوهای محال و دیرین بشر جامه عمل بپوشاند.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: