کد خبر: ۷۶۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۸
ماموران با شناسایی و بازرسی محموله ترانزیتی به مقصد ترکیه 3 مرد تبعه ایرانی و یک مرد با تابعیت یکی از کشورهای همسایه را که در میان کیسه‌های آکریلیک مخفی شده بودند، کشف کردند.
کشف قاچاق 4 انسان در محموله یک ترانزیت به مقصد ترکیه
ماموران گمرک بازرگان در یک محموله خروجی ترانزیت 4 مورد قاچاق انسان کشف کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، ماموران با هوشیاری و به کمک تجهیزات کنترلی و رصد اطلاعات این محموله، در گمرک بازرگان موفق شدند با شناسایی و بازرسی محموله ترانزیتی 3 مرد تبعه ایرانی و یک مرد با تابعیت یکی از کشورهای همسایه را که در میان کیسه‌های آکریلیک مخفی شده بودند، کشف کنند.

کامیون حامل بار اکریلیک از کشور ازبکستان به ترکیه بارگیری شده بود و این افراد قصد داشتند از این مسیر به طور قاچاق از ایران خارج شده و به ترکیه بروند. ماموران گمرک پس از مشکوک شدن به بار کامیون و با استفاده از دستگاه ایکس ری موفق به شناسایی این افراد در میان بار کامیون شدند. این افراد پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند.

در یک هفته گذشته برای دومین بار است که ماموران گمرک بازرگان موفق به کشف قاچاق انسان می شوند. ماموران گمرک ایران با هوشیاری، کنترل و رصد محموله‌های خروجی و ورودی موفق شده اند، بیش از 500 مورد قاچاق انسان کشف کنند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: