کد خبر: ۷۵۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۳۴۹
طرح بسیج همگانی تغذیه با هدف ارتقاء فرهنگ و سواد تغذیه ای جامعه در جزیره کیش اجرا می شود.
اجرای طرح بسیج تغذیه با شعار پیشگیری و کنترل چاقی با تغذیه سالم در کیشبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در خصوص این طرح گفت: با توجه به ضرورت فرهنگ سازی و اصلاح الگوی غذایی مردم که نقش اساسی در کاهش بیماری های غیر واگیر دارد، طرح بسیج آموزش همگانی تغذیه از 15 تا30 دی ماه جاری در قالب برنامه ارتقاء فرهنگ و سواد تغذیه ای جامعه در کیش برگزار می شود.

به گفته محمدرضا رضانیا این طرح، امسال با شعار پیشگیری و کنترل چاقی با تغذیه سالم اجرا می شود تا فرهنگ صحیح تغذیه با افزایش مصرف میوه ها و سبزی ها و کاهش مصرف نمک و روغن بین مردم اشاعه یابد.

شایان ذکر است، برگزاری برنامه های آموزشی در مدارس با موضوع تغذیه و چاقی، کارگاه های آموزشی، بر پایی جشنواره غذای سالم و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه های مرکز توسعه سلامت کیش در طرح بسیج تغذیه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: