کد خبر: ۷۵۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۳۸۹
رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران با اعلام نرخ انواع شیرینی برای شب یلدا گفت: هیچ واحد صنفی حق افزایش قیمت‌ها را ندارد و قیمت‌های مصوب بر اساس خالص فروشی است.
شیرینی شب یلدا کیلویی چند؟به گزارش خبرداغ،علی بهرمند رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار شیرینی در شب یلدا اظهار کرد: واحد‌های صنفی برای ارائه خدمات در شب یلدا آماده هستند و کمبودی در بازار وجود نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران افزود: هر چند مواد اولیه تهیه شیرینی از جمله تخم مرغ و پودر نارگیل با افزایش قیمت همراه بوده اما، برای شب یلدا قیمت شیرینی افزایش نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه هیچ واحد صنفی حق افزایش قیمت‌ها را ندارد، گفت: قیمت‌های مصوب بر اساس خالص فروشی است و وزن جعبه‌ها نباید در قیمت محاسبه شود و این کار تخلف است.

بهرمند با اشاره به نرخ شیرینی در واحد‌های صنفی درجه یک برای شب یلدا خاطرنشان کرد: شیرینی‌تر هر کیلوگرم ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی زبان، تافتون و برنجی هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و کیک یزدی ۱۳ هزار تومان در واحد‌های صنفی عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا استفاده از شیرینی‌های فروش نرفته و کهنه شده توسط برخی از قنادی‌ها صحت دارد یا خیر گفت: در گذشته این کار صورت می‌گرفت، اما در حال حاضر چنین مسئله‌ای وجود ندارد.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: