کد خبر: ۷۴۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۵
بانک قرض الحسنه مهرایران اعلام کرد
در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه، هموطنان عزیز در سراسر کشور می توانند کمک های نقدي خود به مردم آسيب ديده از اين زلزله را به شماره حساب رابط "۹۹۹۹۹" بنام جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران نزد بانك قرض الحسنه مهرايران واريز كنند.
:شماره حساب ۹۹۹۹۹ کمک های جمعیت هلال احمر برای کمک به زلزله زدگانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، همچنین شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۱۴۲۲۳ از طریق کليه درگاه هاي بانکي و شماره شباي IR ۶۷۰۶۰۰۳۰۲۱۰۱۱۰۰۶۷۴۱۴۰۰۰۲ از طريق كليه بانك ها براي دريافت و ارسال كمك هاي نقدي به زلزله‌زدگان در دسترس شهروندان خواهد بود.
گفتنی است، برای این منظور، منوی کمک هاي مردمي جمعيت هلال احمر در دستگاه هاي خودپرداز بانک قرض الحسنه مهرايران طراحي شده است و هموطنان مي توانند با مراجعه به منوي خدمات پرداخت و بخش احسان و نيکوكاري كمك هاي خود را به حساب جمعيت هلال احمر واريز كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: