کد خبر: ۷۴۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۲۴۱
استقلال هرچند بازی قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد اما هنوز در بحث مهم گلزنی با ناکامی رو به رو است.
دوای درد استقلال چیست؟به گزارش خبرداغ ،  استقلال هرچند بازی قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد اما هنوز در بحث مهم گلزنی با ناکامی رو به رو است.

 
از دست دادن کاوه رضایی شاید این روزها بزرگترین حسرت استقلالی‌ها باشد.

بازیکنی که بهترین آمار پاس گل را داشت و بیشترین گل را برای استقلال به ثمر رساند در فصل هفدهم در کنار این تیم نماند اما نبود این بازیکن در استقلال مشکل اصلی این تیم از دید عبدالعلی چنگیز است.

 
مهاجم سابق آبی‌ها با اشاره به وضعیت این روزهای استقلال می‌گوید: «دوای درد استقلال فقط یک گلزن است. اینها (مسوولان استقلال) اصلا نمی‌دانند که چه می‌کنند. باید پول سه بازیکن را به او می‌دادند تا می‌ماند.»


چنگیز به خاطره‌ای هم از گل زدنش در قطر برای اثبات صحبت‌هایش اشاره می‌کند: «یک روز من را به لیگ قطر بردند و فقط هدف آنها این بود که من گل بزنم. 20 دقیقه اول بازی دیدم کسی به من توپ را پاس نداد، رفتم توپ را از دروازه‌بان گرفتم. برای اینکه اینها دنبال یک گلزن می‌گشتند و من در دو جام برایشان بهترین گلزن شدم.»

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: