کد خبر: ۷۴۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مدیران مرتبط با حوزه روستائی در استان لرستان بر توسعه همکاری‌های دستگاه‌های اجرائی با پست بانک ایران برای تسریع در خدمات‌رسانی به روستائیان تأکید نمود.
تأکید نماینده سلسله و دلفان بر توسعه همکاری دستگاه‌های اجرائی روستائی با پست‌بانک‌ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: این بانک تنها نهاد مالی و بانکـی موفق در مناطـق روسـتائی و کم برخوردار اسـت که دارای ظرفیت‌های مناسب برای رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در روستاها و کم برخوردار است.
وی پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت توسط پست بانک از محل صندوق توسعه ملی به روستائیان جهت اشتغال‌زائی، محرومیت‌زدائی و توسعه بانکداری الکترونیک بویژه طرح نصب 1000دستگاه خودپرداز (ATM) را از اقدامات ارزنده این بانک درسطح روستاها و مناطق کم‌برخوردار دانست.
رستمیان در پایان، عملکرد پست بانک در حمایت از کسب و خردهای خرد، دامپروی و کشاورزی و صنایع دستی را مثبت ارزیابی کرد و خواستار ادامه خدمات رسانی بانک در راستای این مهم شد.
همچنین فرزاد رستمی مدیر شعب پست بانک استان لرستان در ایـن نشست هدف اصلی ایـن بانـک را اجـرای سیاسـت‌های دولت در حـوزه‌هـای روسـتائی و کـم‌برخـوردار دانست و اظهارداشت: در راستای این مهم در سال جاری مبلغ 200 میلیارد ریال تسهیلات ازمحل صندوق توسعه ملی در قالب 255 پروژه برای اشتغال و کمک به افزایش تولیدات کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار پرداخت شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: