کد خبر: ۷۴۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۷۲۴
به جرات می‌توان گفت قابل پیش‌بینی‌ترین خبر سال96، همین برگشت خوردن چک رضایتنامه داریوش شجاعیان بود که از سوی استقلالی‌ها برای باشگاه گسترش فولاد صادر شد.
قابل پیش‌بینی‌ترین خبر سال، علیه استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، به جرات می‌توان گفت قابل پیش‌بینی‌ترین خبر سال96، همین برگشت خوردن چک رضایتنامه داریوش شجاعیان بود که از سوی استقلالی‌ها برای باشگاه گسترش فولاد صادر شد.

 
از همان اول هم معلوم بود تیم تبریزی با واگذاری «چکی» داریوش به استقلال ریسک بزرگی کرده و امروز همان اولین چک این انتقال پاس نشده، حالا ببینید تکلیف چک‌های بعدی چه خواهد شد!

 
با این وجود شاید زمان وقوع این اتفاق زیاد جالب نبود و به اصطلاح «قوز بالای قوز» شد.

 

در حال حاضر استقلالی‌ها سخت در تکاپو هستند با طلبکاران قدیمی تسویه‌حساب یا حداقل تفاهم کنند تا مشکلی برای حضورشان در لیگ قهرمانان پیدا نشود، اما درست در همین شرایط چک آنها برگشت می‌خورد و طبعا اگر کار به جای باریک بکشد، ممکن است استقلال تاوان سنگینی بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: