کد خبر: ۷۴۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۰
کیهان پیش‌بینی کرده هدف بعدی حمله موشکی انصارالله دبی است
کیهان در ستون طنز گفت و شنود خود که مشهور است توسط شخص حسین شریعتمداری نوشته می شود، در جواب ترامپ که گفته موشکی را که انصارالله به ریاض شلیک کرده، از ایران گرفته، نوشته است: تا کور شود هر آن‌ که نتواند دید.
پاس گل حسین‌شریعتمداری به ترامپ و عربستان!/کیهان تذکر گرفت
به عقیده بسیاری از ناظران این مطالب کیهان می تواند دردسر ساز شود. آنها می گویند گزارش اصلی کیهان و مطلب طنز این روزنامه رسمی کشور می تواند مورد استناد عربستان و آمریکا برای ادعای ایفای نقش ایران در شلیک موشک به عربستان قرار گیرد.

به گزارش خبرداغ ،  کیهان به نقل از بی بی سی نوشته است انصارالله قبلا تهدید کرده بود قلب عربستان سعودی را می‌زد و همین کار را هم انجام داد.



گزارش کیهان با این جمله به پایان می رسد: در هر صورت، الان این انصارالله و انقلابیون یمن هستند که تعیین می‌کنند کجا باید هدف موشک بالستیک دوربرد قرار بگیرد؛ شاید ریاض، جده، طائف و آرامکو هدف بعدی باشد و یا شاید هم انصارالله سر موشک را به سمت بندر شیشه‌ای تر و تمیز دوبی بچرخاند. در هر حال، اختیار در دست انقلابیون یمن است که چه بکنند.

به نوشته فرارو، کیهان در ستون طنز گفت و شنود خود که مشهور است توسط شخص حسین شریعتمداری نوشته می شود، در جواب ترامپ که گفته موشکی را که انصارالله به ریاض شلیک کرده، از ایران گرفته، نوشته است: تا کور شود هر آن‌ که نتواند دید.

کیهان در ادامه آورده است: «مگر هواپیماهای جنگنده‌، بمب‌های یک تنی، بمب‌های بیولوژیک، تانک‌های پیشرفته و صدها جنگ‌افزار دیگر که آل‌سعود با آن مردم مظلوم یمن را قتل‌عام می‌کند ساخت عربستان است؟! مگر همه آنها از آمریکا نیامده است؟

گفتم: ترامپ باید دندان به جگر می‌گرفت و چند روز دیگر صبر می‌کرد تا موشک انصارالله دوبی را هم درهم بکوبد و بعد درباره ساخت آن نظر بدهد!گفت: یعنی ایران به انصارالله موشک نداده است؟»

کیهان تذکر گرفت

به گفته دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، در جلسه امروز این هیئت مقرر شد به روزنامه کیهان بابت تیتر «شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی» تذکر داده شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: