کد خبر: ۷۴۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۵
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جریان بازديد از شعب استان همدان با اشاره به امکان دريافت تسهيلات از گردش مالي حساب جاري بيان داشت: اخذ تسهيلات تا سقف ۲۰ ميليون تومان از محل اعتبار ايجاد شده در حساب جاري، يکي از ويژگي هاي منحصر به فرد در بانک قرض الحسنه مهر ايران به شمار مي آيد.
امتیازات حساب جاری بانک قرض الحسنه مهر ایران کم نظیر استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، تلیکانی عضو هيات مديره در سفر با مرتضي اکبري به استان همدان ضمن تاکيد به افزايش سهم بانك از حساب هاي جاري بيان داشت: اين بانك همانند ساير بانك هاي كشور خدمات دسته چك و حساب جاري ارائه مي كند، با اين تفاوت كه متقاضيان اين نوع حساب مي توانند از محل گردش و اعتبار ايجاد شده در حساب خود، تسهيلات دريافت كنند.
وی افزود: در این امکان، از محل گردش مالی و معدل حساب جاری تا سقف ۲۰ ميليون تومان تسهيلات قرض الحسنه پرداخت مي شود و جا دارد تا همکاران ما با تکيه و تاکيد بر اين پتانسيل ها بر افتتاح حساب جاري اهتمام كامل داشته باشند.
شایان ذکر است، در این بازدیدها، وکیل مشاور مديرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت، اقدامي رييس اداره کل سازمان و برنامه ريزي، انصاري جعفري رييس اداره كل فن آوري اطلاعات و ارتباطات و اميني مديرشعب استان همدان نيز حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: