کد خبر: ۷۴۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۶
مربی با تجربه و آلمانی آبی پوشان دوست ندارد گوشش به سکوها بدهکار باشد و خواسته هواداران را در انتخاب ترکیب و به خصوص تعویض هایش لحاظ کند.
گوش شفر به سکوها بدهکار نیست/ تعویض‌ها با نظر سرمربی نه هوادارانبه گزارش خبرداغ ، وینفرد شفر سومین حضورش روی نیمکت استقلال را در بازی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر تجربه کرد. یک پیروزی در جام حذفی، یک تساوی و یک شکست در لیگ برتر حاصل سه بار نشستن شفر روی نیمکت آبی پوشان بود. 

 

جدا از نتایجی که سرمربی آلمانی آبی پوشان در سه بازی اخیر با این تیم گرفته، به برخی عادات فوتبالی و دیسیپلین وی در مربیگری‌اش باید اشاره کرد. از جمله این که او خیلی به نظرات فنی هواداران اهمیت نمی‌دهد و تصمیمات فنی‌ خود را بر اساس داشته‌ها و نظریات خودش و یا نهایتا دستیارانش اتخاذ می‌کند.

 

در طول همین سه بازی شفر نشان داده که قصد ندارد بدعت گذار این اتفاق باشد که با شعار هواداران که از روی سکوها بلند می‌شود تصمیمات فنی‌اش را تغییر دهد. در جریان همین سه بازی بارها دیده شد هواداران استقلال از روی سکوها خواهان حضور برخی از بازیکنان درون زمین شدند که این  اتفاق هرگز روی نداد و شفر اجازه اعمال نفوذ سکوها بر تصمیماتش را نداد. سرمربی جدید استقلال دوست ندارد از همین روزهای ابتدایی کارش با این تیم عادت  غلط گوش سپردن به سکوهای ورزشگاه را بدعت گذاری کند. 

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: