کد خبر: ۷۴۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۲۸۶
سردار اشتری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛
سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سوال که چند نفر از اعضای نیروی انتظامی باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند، گفت: کسانی که در زمینه اجرای ماموریت فعالیت دارند باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند.
صدور کارت ضابط دادگستری برای ۴۰ هزار نفر از اعضای نیروی انتظامی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سوال که چند نفر از اعضای نیروی انتظامی باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند؟ گفت: کسانی که در زمینه اجرای ماموریت فعالیت دارند باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند.  

وی افزود: طبق شناسایی‌ها این تعداد نزدیک به ۶۰ هزار نفر هستند در حال حاضر حدود ۴۰ هزار نفر آموزش‌های لازم را دیدند و کارت ضابط برایشان صادر شده است. ان‌شاءالله که مابقی افراد آموزش لازم را ببینند و برای آنها کارت صادر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: