کد خبر: ۷۴۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۸
عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران اعلام کرد: در راستای توسعه روابط کارگزاری به منظور حمایت و پشتیبانی از تجارت خارجی کشور، بانک ملی ایران موفق به برقراری روابط کارگزاری با بانک های برزیلی شد.
توسعه روابط کارگزاری بانک ملی در آمریکای جنوبیغلامرضا پناهی گفت: در این راستا بانک آمادگی کامل دارد که خدمات مورد نیاز فعالان تجارت خارجی با آمریکای جنوبی را ارایه کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وی اظهار کرد: انجام امور تجاری از کانال بانک ها علاوه بر حفظ امنیت و پوشش های مناسب، در کاهش هزینه های مبادله هم موثر است.  همچنین با حضور بانک امکان افزایش و گسترش حجم تجارت برای فعالان با بهره گیری از ظرفیت های اعتباری بانک ها فراهم خواهد شد.

پناهی افزود: مشتریان محترم جهت کسب اطلاع از نحوه خدمات بانکی قابل ارایه از طریق شعب ارزی بانک ملی ایران می توانند با اداره کل خارجه هماهنگی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: