کد خبر: ۷۴۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۳
کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره­‌برداری قرار گرفت
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده،در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت­مندی اقشار مختلف

کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره‌­برداری قرار گرفت

به منظور سهولت دسترسی و ضرورت به­‌کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه­‌روزی برقرار گردید.

در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می‌­توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال­‌های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936  و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه‌­روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.

سامانه پیامکی: 300000724

پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir

صندوق پستی: 1513835811

مرکز ارتباط: 27663200-021

نمابر: 89313012-021

تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»

این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آینده برای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: