کد خبر: ۷۴۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۲۳۷
بانک قرض الحسنه مهر ایران با تقسیم مهربانی در ماه مهر، ۳۳۷۷ بسته آموزشی و بهداشتي با همکاري آموزش و پرورش در مناطق محروم استان هرمزگان توزيع نمود.
توزیع ۳۳۷۷ بسته آموزشی و بهداشتی اهدائی بانک قرض الحسنه مهر ايران به مناطق محروم استان هرمزگانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مراسم توزیع بسته های آموزشي بهداشتي اهدايي بانک قرض الحسنه مهرايران با حضور کرامت اله مصطفي پور مدير شعب استان هرمزگان، موسي دادي زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، ميرمرسل ايزدي پور فرماندار سيريك، علي بهرامي رئيس اداره آموزش و پرورش سيريك، جمعي از مسئولين محلي و دانش آموزان در دبيرستان شبانه روزي جلال آل احمد اين شهرستان برگزار شد.
مصطفی پور در این مراسم بیان داشت : بانک قرض الحسنه مهرایران بر اساس رسالت اجتماعي که بر عهده دارد در سال تحصيلي جديد ۳۳هزار بسته آموزشي - بهداشتي را در اختيار آموزش و پرورش قرار داده است تا در مناطق محروم کشور توزيع نمايد.
وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهيدان افزود: دانش آموزان، آينده سازان يک کشور هستند و بايد به گونه اي آموزش ببينند که دغدغه اي جز تحصيل نداشته باشند.
مدیرشعب استان هرمزگان تصریح کرد: هر چه دانش آموزان با دلواپسی کمتری در امر تحصيل تلاش نمايند مطمئنا موفقيت آنها در اين راه بيشتر خواهد شد و هر چه موفقيت آنها در تحصيل بيشتر شود براي آينده کشور بهتر است، زيرا دانش آموزان امروز، مديران آينده اين جامعه هستند.
در ادامه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ادارات، نهادها، بانک ها و موسسات مالی بر اساس مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارند در امر آموزش و پرورش این کشور سهيم مي باشند.
موسی دادی زاده با تقدیر از بانک قرض الحسنه مهرایران که در اين کار پيشقدم شده است عنوان کرد: شايد بانك ها و ادرات زيادي باشند كه از بانك قرض الحسنه مهرايران درآمد بيشتري دارند اما اين بانك بر اساس احساس مسئوليتي كه در قبال دانش آموزان دارد به اين امر وارد شده است.
وی با اشاره به اهدا بسته های آموزشی و بهداشتی توسط بانک قرض الحسنه مهرايران اظهارداشت: اين بانک به استان هرمزگان سه هزار و ۳۷۷بسته آموزشي و بهداشتي اهدا نموده که در مناطق محروم استان توزيع شده و در اختيار دانش آموزان مدارس شبانه روزي قرار گرفته است.
شایان ذکر است، در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس از طرف اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان از زحمات کرامت الله مصطفی پور تقدیر و تشکر بعمل آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: