کد خبر: ۷۳۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
اداره کل هواپیمایی کویت از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای باری وابسته به شرکت های پروازی فرودگاه بین المللی کویت، پس از دریافت خبر مرگ خلبان آن بر اثر حادثه جسمانی ناگهانی خبر داد.
فرود اضطراری بخاطر مرگ ناگهانی خلبان در حال پرواز!به گزارش خبرداغ ، اداره کل هواپیمایی کویت از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای باری وابسته به شرکت های پروازی فرودگاه بین المللی کویت، پس از دریافت خبر مرگ خلبان آن بر اثر حادثه جسمانی ناگهانی خبر داد.

به نقل از  گزارش امروز (چهارشنبه) خبرگزاری کویت (کونا) اداره کل هواپیمایی کویت با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برج مراقبت این شهر در ساعت هفت صبح امروز پیامی از یکی از هواپیماهای باری بر فراز حریم کویت مبنی بر مرگ ناگهانی خلبان آن بر اثر حادثه جسمانی ناگهانی دریافت کرد.


اداره مذکور افزود: با ارسال این پیام، برج مراقبت توانست با انجام اقدامات اورژانسی لازم، هواپیمای باری را به سلامت بر زمین بنشاند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: