کد خبر: ۷۳۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۶
صفحه رسمی اینستاگرام بانک تجارت در جشنواره سفیر با طرح سوال از هشتگ #پرسش_هفته به 10 نفر از برندگان جایزه یک میلیون ریالی اهدا می‌کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، صفحه رسمی این بانک به آدرس Instagram.com/tejaratbank در شبکه اجتماعی اینستاگرام به منظور افزایش اطلاعات بانکی مشتریان و ارتقای خدمت‌رسانی، جشنواره پرسش هفته برگزار می‌کند.

جشنواره اینستاگرامی بانک تجارت آغاز شد

علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن صفحه رسمی این بانک، سوالات را مشاهده کرده و پاسخ خود را در قالب ویدئویی با کمتر از مدت زمان 30 ثانیه به همین صفحه ارسال کنند.

این سوالات با هشتگ #پرسش_هفته در صفحه رسمی بانک تجارت در اینستاگرام نشانه‌گذاری شده است. مدت زمان این مسابقه 10 روز و شروع آن از تاریخ 21 شهریور 1396 است.

صفحه رسمی بانک تجارت در اینستاگرام با نزدیک به 24 هزار دنبال کننده به انتشار محتواهای مورد استفاده مشتریان و دنبال کنندگان این صفحه می‌پردازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: