کد خبر: ۷۳۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۲۷
معاون وزیر ارتباطات:
حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور معرفي سبد محصولات و تشريح اقدامات موثر بانک در حوزه معيشت و رفاه کاركنان با هدف آغاز همكاري هاي دو جانبه با مهدي راسخ، معاون توسعه مديريت هماهنگي و امور پشتيباني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ديدار و گفتگو نمود.
به گزارش خبرداترویج بانکداری اسلامی نقش بسزایي در کاهش مشکلات مالي و ايجاد رونق اقتصادي ايفا مي کند.غ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی در اين ديدار ضمن اشاره به تاريخچه و سهامداران بانک بيان داشت: اين بانک در حوزه هاي مسئوليت هاي اجتماعي در قالب حمايت از اقشار
آسیب پذیر، سلامت و درمان جامعه و پشتیبانی از فرهنگ و آموزش و غيره گام هاي موثر و شايسته اي برداشته است.
وی افزود: در این راستا تفاهم نامه های زیادي با هدف تقويت مالي و توانمندسازي نيازمندان واقعي جامعه با وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت هاي گوناگون منعقد شده است و بانک قرض الحسنه مهر ايران کانون توجه و ارائه خدمات خود را به مناطق محروم و استان هاي کمتر برخوردار معطوف ساخته است.
عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد: در این رابطه، تعاملات ارزنده اي با سازمان بسيج سازندگي، بنياد مسکن انقلاب، وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، وزارت آموزش و پرورش و غيره صورت گرفته است كه براساس آن تسهيلات قرض الحسنه با كارمزد صفر تا ۴ درصد به افراد نيازمند و واجد شرايط اعطاء شده است.
در ادامه این نشست راسخ، معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتيباني وزارت ارتباطات نيز بيان داشت: اين وزارتخانه قصد دارد تا با استفاده از امکانات بانک قرض الحسنه مهر ايران علاوه بر ارائه خدمات قرض الحسنه به کارکنان خود، اقدامات موثر و گام هاي شايسته اي براي ترويج بانكداري اسلامي بردارد.
وی افزود: با توجه به طرح های خدماتی و همچنین سياست هاي اعتباري اين بانک مي توان در حوزه هاي مختلف اجتماعي از امکانات آن براي بهبود معيشت زندگي و ايجاد رونق اقتصادي بهره جست.
معاون وزیر ارتباطات با بیان این که توسعه ساختار بانکداری اسلامي نقش موثري در کاهش مشکلات اقتصادي ايفا مي كند بيان داشت: بانك قرض الحسنه مهر ايران عملكرد شايسته اي در خصوص مسئوليت هاي اجتماعي و توجه به نيازمندان جامعه داشته است و اميدواريم كه در اين همكاري ها نيز از تمامي ظرفيت و پتانسيل خود براي ارائه خدمات مطلوب به پرسنل خدوم و زحمت كش اين مجموعه استفاده نمايد.
شایان ذکر است، در پایان در خصوص زمینه های مختلف همکاري ها گفتگو و تبادل نظر صورت پذيرفت.
گفتنی است، اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل، سلطانیان مديرشعب استان تهران و صمدي سرپرست اداره روابط عمومي و بازاريابي نيز در اين جلسه حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: