کد خبر: ۷۳۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید: ۵۱۵
شرکت پاکرو با در اختیار داشتن یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه، در تبریز قدرت نمایی کرد.
به گزارش  خبرداغ به نقل از ایسنا،بنابر اعلام شرکت پاکرو، این شرکت با به نمایش گذاشتن خودروهای هیبرید هیوندای سوناتا، به دنبال ترغیب کردن هر چه بیشتر مشتریان به خرید خودروهای دوست‌دار محیط زیست است.

پاکرو به عنوان نماینده رسمی هیوندای کره (هیبریدی) در ایران، حضوری گسترده در نمایشگاه خودرو تبریز حاضر شد و یک غرفه بسیار بزرگ در انتهای سالن امیرکبیر به نمایش محصولات شرکت پاکرو اختصاص یافت.

به نمایش درآمدن سوناتا هیبرید در این نمایشگاه و اضافه شدنش به ناوگان تاکسیرانی تبریز نیز، می‌تواند اتفاق هیجان انگیزی در شهر تبریز باشد.

همچنین در غرفه شرکت پاکرو تعدادی موتورسیکلت نیز به نمایش درآمدند که استقبال گسترده‌ای نیز از آن‌ها شد.

پاکرو برای نخستین بار در این نمایشگاه شرایط فروش سوناتا هیربیدی ۲۰۱۸ را نیز منتشر کرد و این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه می‌شود. همچنین پیش بینی می‌شود با توجه به فراگیر شدن خودروهای برقی و هیبریدی در ایران، در آینده شاهد عرضه سایر هیوندای‌های هیبرید در بازار ایران باشیم.


 بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران- تبریز از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ شهریور ماه سال جاری در محل دئمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد.
حضور قدرتمند شرکت پاکرو با هیبریدهای هیوندای
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: