کد خبر: ۷۳۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۸۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانکها بازوی توانمند در رونق کسب وکار و بهبود فضای اقتصادی کشور هستند و می توانند با توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت نظام اقتصادی داشته باشند، از خدمات بانک صادرات ایران در استان چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد.
نماینده مجلس: خدمات بانک صادرات در راستای محرومیت‌زدایی ارزنده است
محمد خالدی سردشتی، نماینده لردگان گفت: بانک صادرات در ماه های اخیر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی  با تخصیص 626 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار، در جهت محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری اقدامات ارزنده ای انجام داده که قابل تحسین و تقدیر است و بنده به عنوان نماینده مردم این استان از مدیران زحمتکش و پر تلاش بانک صادرات قدردانی و تشکر می کنم.

به گزارش خبرداغ  ، وی افزود: اگر بانکها با توجه به رسالتی که در حمایت از بخش تولید و اشتغال دارند، بتوانند به خوبی از عهده انجام آن برآیند، شاهد اتفاقات و رویدادهای بسیار خوبی درزمینه توسعه اشتغال و رونق تولید خواهیم بود. وی گفت : برای اقداماتی که بانکها انجام می دهند، باید مبنای مقایسه ای وجود داشته باشد تا از بانکهایی که رسالت خود را به خوبی انجام داده و توانسته اند اقدامات ارزنده ای در جهت رشد و ترقی اقتصاد و کم رنگ ترکردن مشکلات جامعه انجام دهند، تقدیر شود.

خالدی سردشتی با یادآوری اینکه تسهیلات 626 میلیارد ریالی بانک صادرات ایران طی ماه های اخیر در بخش های محروم و کمتر برخوردار استان چهار محال و بختیاری بستر ساز اقدامات ارزنده در جهت رفع محرومیت مردم این منطقه بوده، افزود: قدردانی انگیزه ای در سایر بانکها و موسسات ایجاد می کند که باعث می شود همگی به کمک تولید بیایند و با به حرکت درآوردن چرخه تولید،اقتصادشکوفا و پر رونقی داشته باشیم. 

وی در پایان از بانکها خواست تا با حضور فعالانه و مولد خود و فراهم سازی روش های نوین تامین مالی در رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال گام های بلند تری در چهار محال و بختیاری بردارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: