
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، امامی در این سفر، به بررسي عملکرد و ارزيابي فعاليت هاي صورت گرفته پرداخت و رهنمودهاي لازم را به منظور ارتقاء کيفي و کمي شعب ارائه نمود.
عضو هیات مدیره بانک ضمن تشکر از کلیه زحمات روسای شعب و پرسنل استان، تصريح کرد: با توجه به نقش بي بديل منابع در رشد و شكوفايي بانك، تجهيز منابع به همراه بازاريابي هدفمند جزء جداييناپذير سازمان بوده و در اين راه، جذب و شناسايي مشتريان با پتانسيل بالا از اولويت هاي كاري همكاران مي باشد.
وی خاطر نشان کرد: دستیابی به اهداف ترسیمي کلان بانک، مستلزم شناسايي و فعليت بخشي به ظرفيت هاي جديد بازاريابي بوده و ضروري است تا کاركنان در اجراي روش هاي ارتقاء و تجهيز منابع و فنون بازاريابي اهتمام داشته باشند.
امامی همچنین افزود: با توجه به گسترش روز افزون دامنه فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ايران نياز استفاده از ديدگاه هاي علمي بيش از پيش اهميت مي يابد و لازم است تا براساس الزامات موجود در اين زمينه برنامه ريزي مدون صورت پذيرد.
وی نقش همکاران در رضایتمندی مشتریان را بسيار تأثيرگذار دانست و تأکيد کرد: وجود نيروي انساني متخصص، آموزش ديده و با انگيزه در بانک مي تواند كمك شاياني در رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده باشد؛ بنابراين نيروي انساني به عنوان مهمترين سرمايه هاي بانك همانند پل ارتباطي ميان سازمان و مشتريان هستند و بايد توجه ويژه اي به مسائل آموزشي اين عزيزان نمود.
عضو هیات مدیره بانک در رابطه با بحث پیشگیري و وصول مطالبات استان راهکارها و رهنمودهاي لازم را مطرح و عنوان نمود: شعب مي توانند با تلاش بيشتر و تقويت ارتباط خود با مشتريان و استفاده از قراردادهاي لازم الاجراء در جهت وصول مطالبات احتمالي گام هاي موثري را بردارند.