کد خبر: ۷۳۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۶۸۱
پژوهشگر طب سنتی مطرح کرد
سید مهدی میرغضنفری اظهار کرد: پیاز باعث تقویت قوای جنسی و افزایش مایعات جنسی می‌شود, افراد دارای مزاج سرد که در این زمینه مشکل دارند، می‌توانند پیاز را همراه گوشت تفت داده و مصرف کنند.
تقویت قوای جنسی با مصرف سیریک پژوهشگر طب سنتی گفت: سیر قوت تریاقی دارد و ضد سم است مخصوصاً در افراد سرد و تر که دچار مشکلاتی در قوای جنسی و اعمال زناشویی هستند، بسیار مفید است.

به گزارش  خبرداغ به نقل از  شفاآنلاین، سید مهدی میرغضنفری درباره خواص سیر و پیاز اظهار کرد: پیاز باعث تقویت قوای جنسی و افزایش مایعات جنسی می‌شود, افراد دارای مزاج سرد که در این زمینه مشکل دارند، می‌توانند پیاز را همراه گوشت تفت داده و مصرف کنند.

رفع بوی پیاز با جویدن نان برشته و مغز گردو

وی افزود: بعد از مصرف پیاز می‌توان از آب انار استفاده کرد همچنین جویدن باقلا، مغزگردو ، نان برشته و جعفری بعد از پیاز باعث از بین رفتن بوی پیاز می‌شود.

فواید چکاندن آب پیاز داخل گوش

این پژوهشگر طب سنتی تصریح کرد: اگر آب پیاز در گوش چکانده شود باعث رفع بعضی از سنگینی‌های سر و  وز‌وز گوش و دفع بلغم‌ها و رطوبت‌های گوش می‌شود البته تشخیص و تجویز آن در این مورد با پزشک حاذق است.

میرغضنفری متذکر شد: پیاز تشنگی را زیاد می‌کند, مصرف زیاد آن باعث نفخ,  آروغ و مشکلات دیگر می‌شود و بهتر است افرادی که دچار چنین مشکلاتی می‌شوند از مصرف پیاز پرهیز کنند.

رفع مشکلات جنسی با سیر

 وی گفت: سیر قوت تریاقی دارد و ضد سم است مخصوصاً در افراد سرد و تر که دچار مشکلاتی در قوای جنسی(Sexual power) و اعمال زناشویی هستند، بسیار مفید است؛ جویدن سیر پخته همراه با کندر برای تقویت بُن دندان‌ها و سرفه‌های مزمن و درد قفسه سینه بسیار مناسب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: