کد خبر: ۷۳۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۷۶۹
خودروی برلیانس کراس که از طراحی زیبای هم خانواده های خود و همچنین فرمت طراحی ب ام و بهره برده است، قرار است به زودی رونمایی و در بازار عرضه شود.
به گزارش خبرداغ ،  برلیانس کراس خودرویی زیبا، با امکانات مناسب،گیربکس کره ای و موتوری الهام گرفته از دانش موتورسازی میتسوبیشی، می تواند با یک قیمت گذاری مناسب در کلاس خود موفق عمل کند.


این خودرو قرار است با سقف دو رنگ، برای اولین بار از سوی یک خودروساز داخلی بر یک خودرو تولید داخل در کشور با سه تنوع رنگی سفید، نقره ای و مشکی عرضه شود که به زیبای این خودرو می افزاید.
 


 

نمای داخلی C3 در اصل با H320 تفاوت خاصی ندارد و کیفیت متریال همان و کیفیت مونتاژ نیز قابل قبول است. ویژگی های درخور توجه نمای داخلی تضاد رنگی (درصورت انتخاب رنگ کرم برای تودوزی خودرو) و وجود سیستم مولتی مدیا به همراه مانیتور لمسی مجهز به سیستم GPS و پورت های ورودی USB و AUX است. البته استفاده از سیستم ورود و استارت بدون کلید (کی لِس-Keyless) نیز یکی از جذابیت های C3 به شمار می آید.

بصورت خلاصه نمای داخلی را باید با در نظر گرفتن بازه قیمت رسمی (زیر 60 میلیون تومان) و در مقایسه با رقبای هم رده چون H30 Cross و ساندرو استپ وی در نظر بگیرید و با توجه به مبلغ پرداختی انتظارات غیر منطقی از خودرو نداشته باشید در این صورت نمای داخلی ضمن حفظ سادگی های بصری بدون ایراد است.
 

این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ VVT دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 با 103 اسب بخار قدرت در دور 5800 و گشتاور 138 نیوتون متر در دور 3800 است که گیربکس اوتماتیک آن قابلیت تعویض دنده دستی را هم به راننده می دهد.

آپشنهایی چون تنظیم زاویه نور چراغ، آینه های برقی، سیستم GPS، سیستم مولتی مدیا لمسی، سنسور دنده عقب، چراغ مه شکن، سانروف، صندوق پران برقی، و چهار شیشه برقی از آپشن های این خودرو هستند که با در نظر گرفتن قیمت این خودرو(بازه قیمتی ارزانترین خودروهای اتوماتیک بازار) و با ویژگی هایی چون دوام، کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب، برلیانس C3 در میان رقبا دیگر خود می تواند موفق باشد.
 


 

شاید با توجه به در نظر گرفتن قیمت این خودرو بتوان نقطع ضعف آن را تا حدودی در سیستم ترمز عنوان کرد که ان هم می تواند با تغییر جزئی در سیستم ترمز از سوی کارخانه مرتفع شود تا حس امنیت بیشتری را به راننده و سرنشینان خودرو منتقل کند.

گفتنی است برلیانس C3 همزمان با رونمایی در نمایشگاه خودرو مشهد (16 تا 20 مردادماه جاری) بصورت رسمی قیمت گذاری و همچنین پیش فروش آن از تاریخ 22 مرداد ماه آغاز خواهد شد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: