کد خبر: ۷۳۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۶
فرمانده پلیس فرودگاه‌ها:
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اعلام کرد که اعزام حجاج از فرودگاه‌های کشور تا دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز اقدامات برای بازگشت‌ حجاج آغاز خواهد شد.
اعزام حجاج تا دوم شهریور ادامه داردبه گزارش خبرداغ،سردار حسن مهری در گفت‌وگو با ایسنا درباره روند اعزام حجاج به سرزمین وحی اظهارکرد: عملیات اعزام حجاج از 20 فرودگاه کشور از 8 مرداد ماه آغاز شده و در مجموع بیش از 86 هزار حاجی از طریق فرودگاه‌های کشور به عربستان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه عملیات اعزام حجاج تا دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت، گفت: از اواخر هفته دوم شهریور بازگشت حجاج آغاز خواهد شد که برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص نیز انجام شده است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به بدرقه زائران و افرادی که همراه آنان به فرودگاه می‌روند، افزود: توصیه ما این است که آیین بدرقه زائران در خارج از فرودگاه انجام شده و این عزیزان با یک یا دو نفر اعضای خانواده یا به همراه کاروان خود به فرودگاه بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: