کد خبر: ۷۳۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که حواشی قبل از بازی با صنعت نفت آبادان روی بازیکنان استقلال تأثیرگذاشته بود.
حواشی قبل بازی با نفت روی ذهن منصوریان و بازیکنان تاثیر گذاشته بود/ مطمئن هستم استقلال در هفته‌های آینده نتیجه می‌گیردبه گزارش خبرداغ،شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با  میزان، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: روز استقلال در این بازی نبود. قبل از بازی اتفاقات زیادی افتاده بود و ذهن بازیکنان مشغول این اتفاقات بود. اینکه سه بازیکن محروم بودند و معلوم نبود بازی کنند یا نه. حتی شنیدم که منصوریان قصد نداشته تیمش را وارد زمین کند.

وی افزود: این حواشی روی ذهن بازیکنان تأثیر گذاشته بود و باعث شد استقلال نتواند از توانایی‌های خودش استفاده کند. گرمای هوا هم روی کیفیت بازیکنان استقلال بی‌تاثیر نبود.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد و برخی از آنها جوان و آینده‌دار هستند. مطمئن هستم که این تیم در هفته‌های آینده نتیجه می‌گیرد. باز‌ی‌های ابتدای فصل است و بازیکنان به زمان  نیاز دارند تا با هم هماهنگ شوند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: درست است که اول فصل با شکست آغاز شد اما همانطور که گفتم حواشی قبل بازی روی ذهن سرمربی و بازیکنان تاثیر گذاشته بود. هواداران استقلال باید از تیم‌شان حمایت کنند تا این روز‌ها استقلال را تنها نگذارند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: