کد خبر: ۷۳۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
تعداد بازدید: ۲۳۱
باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد قابل توجه میلانی‌ها برای خرید هافبک پرتغالی‌اش را رد کرد.
بایرن پیشنهاد میلان برای خرید سانچس را رد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، باشگاه بایرن مونیخ اخیراً اعلام کرد قصد دارد رناتو سانچس، هافبک پرتغالی خود را این فصل به طور قرضی راهی تیمی دیگر کند و ترجیح می‌دهد او در پایان فصل 18-2017 به بایرن بازگردد، این در حالی است که تیم‌های منچستریونایتد، میلان و چلسی وضعیت این بازیکن 19 ساله را زیرنظر دارند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شد، باشگاه میلان پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن یکساله قرضی رناتو با قابلیت خرید در پایان فصل پیش‌رو در ازای 35 تا 40 میلیون یورو به بایرن مونیخ داده است که این پیشنهاد میلانی‌ها از سوی قهرمان آلمان رد شده است.

ظاهراً بایرن مونیخ انتظار پیشنهاد بهتری از میلان داشته است، آن هم در حالی که چلسی هم سخت به دنبال جذب این هافبک پرتغالی  است.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: