کد خبر: ۷۳۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۵
وزیر بهداشت گفت: حجت الاسلام مهدی کروبی در بیمارستان بستری و تحت درمان است. وضعیت سلامت وی خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
وزیر بهداشت: حال کروبی خوب استبه گزارش خبرداغ،سید حسن هاشمی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امشب (شامگاه سه شنبه) برای دومین بار به عیادت حجت الاسلام مهدی کروبی رفتم، ایشان به علت ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری است و خوشبختانه حالشان خوب است و طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص می شود.

 وزیر بهداشت گفت: آقای کروبی از روز دوشنبه به علت مشکلی که از نظر ضربان قلب داشت، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و لازم است تا یکی دو روز دیگر در بیمارستان باشد تا کنترل و آزمایشهای لازم برای وی انجام شود.

 وی افزود: در دیدار با آقای کروبی مدتی با هم صحبت کردیم و در حین صحبت با وجود هیجاناتی که حین صحبت داشتیم.پزشک معالج وی دوباره ایشان را ویزیت کرد و مطمئن شدیم که حالشان کاملا خوب است و جای نگرانی وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: