کد خبر: ۷۲۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۲
مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا گفت: بهترین خاطره‌ام مربوط به زمانی است که به همراه تیتو، جام قهرمانی لالیگا را بالای سر بردیم.
آبیدال: بهترین خاطره‌ام از بارسلونا، قهرمانی با تیتو در لالیگاست/ در حباب بودم!به گزارش  خبرداغ به نقل از  میزان، روز گذشته (پنج‌شنبه 29 ژوئن) دهمین سالگرد انتقال اریک آبیدال به تیم فوتبال بارسلونا بود. ستاره سابق تیم ملی فرانسه که 2 بار به همراه بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، درباره خاطرات خود از حضور 6 ساله در این تیم صحبت کرد.

آبیدال در این مورد اظهار داشت: بهترین خاطره‌ام مربوط به زمانی است که به همراه تیتو (تیتو ویلانوا، سرمربی فقید بارسلونا) جام قهرمانی لالیگا (در فصل 13-2012) را بالای سر بردیم. همچنین در آخرین بازی‌ام برای باشگاه توانستم پسرعمویم (که بخشی از کبد خود را به اریک آبیدال اهدا کرد) را به درون زمین بیاورم. او از طرف هواداران تشویق شد که شایسته‌اش بود. خیلی‌ها او را تشویق کردند و فکر می‌کنم این کار نمایانگر ارزش‌های بارسلوناست.

وی با اشاره به قهرمانی در اروپا در سال 2011 با بارسلونا گفت: پویول (کاپیتان سابق بارسلونا) به من گفت بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندم چون شایسته‌اش هستم. او گفت با سرمربی و بازیکنان صحبت کرده و همه موفقت کرده‌اند. به او گفتم این کار را نکند اما او قانعم کرد. یادم می آید جام را بالا بردم و در یک حباب بودم.

مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا که در آن مقطع زمانی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، در پایان خاطرنشان کرد: وقتی بیمار شدم به هم‌تیمی‌هایم گفتم نگران نباشند. آنها باید کارشان را انجام می‌دادند و من پیش از پایان فصل به تیم برمی‌گشتم. پس از ترک بارسلونا، همسرم می‌خواست بازنشسته شوم اما حالا می‌فهمد که می‌توانستم یکی، دو سال دیگر بازی کنم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: