
به
گزارش
خبرداغ به نقل از روابطعمومی پست بانک : در این دیدار و بازدید مدیرعامل بانک ضمن تصریح بر
رعایت اصول مشتریمداری و نقش آن در جلب و حفظ مشتریان، بر نظم و انضباط
اداری، آراستگی ظاهری شعب، ایجاد فضای مناسب برای مشتریان ویژه بانک و
همچنین راهاندازی و فعالسازی پایگاههای شبانهروزی 24×7 تأکید و برخی
از پروندههای تسهیلاتی و سپردهای مشتریان شعب فوق را از نزدیک رویت و
توصیهها و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.
وی
همچنین ضمن تآکید بر تغییر رسالت بانک به بانک توسعهای و تخصصی حوزه ICT و
خردهبانکدار کشور گفت: فضای مناسب شعب همواره نقش ماندگاری در اذهان
مشتریان بانک خواهد داشت. لذا نصب تابلوهای اطلاعرسانی، ایجاد فضای مناسب
برای مشتریان ویژه بانک جهت معرفی هرچه بیشتر خدمات نوین بانکی به آنان،
فعال سازی شعب 24×7 همواره ضامنی برای وفاداری آنان به این بانک مردمی
خواهد بود.
گفتنی است: دکتر فرحی در این بازدید وضعیت سپردهها و پروندههای تسهیلاتی مشتریان را رویت کردند.