کد خبر: ۷۲۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۴۳۸
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جشن گلریزان ستاد مردمی دیه و کمک به زندانيان نيازمند با هدف آزادي زندانيان جرائم مالي و غير عمد با حضور مدیران ارشد بانک های استان کرمان در محل تالار استانداری این استان برگزار شد.
حضور فعال بانک ایران زمین در جشن گلریزان ستاد دیه کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم که با حضور مسئولین ارشد بانک های استان کرمان و مسئولین استانداری برگزار شد، كاركنان بانك ايران زمين استان كرمان مبلغی را به عنوان کمک نقدی بابت آزادي جرائم غير عمد زندانيان اهداء كردند.
در ایام ماه مبارک رمضان در استان های مختلف کشور مراسم جشن گلریزان ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان برگزار می شود و کارکنان بانک ایران زمین در راستای مسوولیت اجتماعی خود در استان ها حضور فعالی داشته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: