کد خبر: ۷۲۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۶
در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در کارگاه موزه آستان قدس رضوی به اطلاع می‌رساند این آتش سوزی به هیچ وجه در کارگاه‌های این آستان مقدس نبوده است.
وقوع حریق در حرم رضوی تکذیب شدبه گزارش خبرداغ ،در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در کارگاه موزه آستان قدس رضوی به اطلاع می‌رساند این آتش سوزی به هیچ وجه در کارگاه‌های این آستان مقدس نبوده است.

به گزارش آفتاب نیوز و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی در کارگاه موزه آستان قدس رضوی به اطلاع می‌رساند این آتش سوزی به هیچ وجه در کارگاه‌های این آستان مقدس نبوده است.

این حریق در مکانی خارج از محدوده حرم مطهر رضوی، در کارگاه قطار شهری مشهد رخ داد که با حضور به موقع آتش نشانی حرم مطهر رضوی به طور کامل اطفاء گردید و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد و هیچگونه خسارتی به حرم مطهر رضوی وارد نشد.


منبع:‌ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: