کد خبر: ۷۲۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۷
عضو کمسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان این که بانک پارسیان یکی از بانک های پیشرو در بخش خصوصی است، دلایل پذیرش عاملیت موسسه ثامن الحجج را از سوی بانک پارسیان اعلام کرد.
نقش بانک پارسیان در اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،علی سبحانی‌فر ضمن اشاره به این که بانک پارسیان می تواند به تحقق اقتصاد ملی کمک شایانی برساند کمک های بانک پارسیان در زمینه های کارآفرینی، احداث کارخانه ها و کارگاه های مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: بانک پارسیان علاوه بر بخش خاص صنعت و تولید در بخش های عمرانی از جمله جاده ها، و آب رسانی به مناطق محروم را نیز مورد توجه قرار داده است.

نماینده مردم سبزوار در مورد پذیرش عاملیت موسسه ثامن الحجج از سوی این بانک نیز گفت: نیات و اعمال یاری رسان مدیران این بانک باعث شدند تا پارسیان دیون چند ده هزار نفر از سرمایه گذاران ثامن‌الحجج را پرداخت کند؛ در حالی که می توانست چنین دیون بزرگی را گردن نگیرد. به هر حال قبول عاملیت این بانک خیلی از نگرانی ها را کاهش داده است...

سبحانی فر در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز با ذکر اینکه بانک ها می توانند نقش محوری در اقتصاد مقاومتی داشته باشند، نقش پارسیان را در این امر شایان توجه و تقدیر عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: