کد خبر: ۷۲۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۳۰۸
هفدهمین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس با حضور جمعی از مسئولین استان، مشتريان و کارکنان بانک در شهرستان شيراز افتتاح گرديد.
شعبه عدالت بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر شیراز افتتاح شدبه گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شعبه بلوار عدالت با (کد ۴۸۱۴) به عنوان ششمين شعبه شهرستان شيراز طي مراسمي با حضور مدعوين، معتمدين و خيرين استان فارس در محل بلوار عدالت فعاليت خود را آغاز نمود.
مختاری مدیرشعب استان فارس در این مراسم ضمن معرفی بانک و نقش مهم آن در سيستم بانکي گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران ترويج فرهنگ قرض الحسنه و کمك به اقشار ضعيف جامعه را از محورهاي اصلي فعاليت خود مي داند و در اين سال ها همواره كوشيده است با ارائه بهترين خدمات سطح رضايتمندي مشتريان را بالا برده و تاثيرات مثبتي در سيستم بانكي به جاي گذارد.
وی تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری را از راهکارهاي مهم و اساسي در جذب مشتريان دانست و حمايت تمامي مسئولان، معتمدين و خيرين در راستاي تقويت منابع قرض الحسنه به منظور پرداخت تسهيلات به نيازمندان واقعي جامعه را خواستار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: