کد خبر: ۷۲۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۹
وزیر نیرو گفت: رکود در صنعت برق خلاف واقع است ما رشد اقتصادی مثبت داشته ایم، چگونه می توانیم با رکود روبه‌رو باشیم.
صعنت برق با رکود مواجه نیست/ رشد مثبت اقتصاد ادامه داردبه گزارش خبرداغ،حمید چیت چیان در گفت‌وگو با  ایلنا،‌ درباره این‌که برخی می گویند صنعت برق دچار رکود و بحران شده پاسخ شما چیست، گفت:‌ قطعا این گفته‌ها خلاف واقع است سال گذشته در ۹ ماه اول سال رشد ما در تمامی فعالیت‌های اقتصادی اهم از کشاورزی، صعنت،‌معدن و سایر حوزه ها مثبت بوده است .

او با اشاره به این‌که آمار‌ها حکایت از رشد مثبت دارد و عده ای سعی می‌کنند مردم را ناامید کنند تاکید کرد:‌ با یاری خداوند و تلاش مسئولان قطعا این روند بهتر و بیشتر خواهد شد. خوشبختانه رونق خوبی در کشور اتفاق افتاده که باید آن را با تلاش مضاعف بیشتر کرد.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: صنعت برق ما دچار رکود نشده ، مثلا برخی بیکاری کارگران را مطرح می کنند که ارتباطی به صعنت برق ندارد و عدم رونق تلقی نمی‌شود این درست نیست.

او ادامه داد: با همت و تلاش و لطف خداوند از سال ۹۳ به این طرف ما شاهد رشد اقتصادی مثبت بوده ایم این  را شما می توانید از آمار‌های که از مراجع رسمی منتشر می شود پیگیری کنید

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: