کد خبر: ۷۱۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۳
با پایان قرارداد خلیل زاده با سپاهان این مدافع بازیکن آزاد است و با خیالی آسوده می‌تواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند
مهره موردعلاقه برانکو و منصوریان امروز سرخ پوش می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،فقط چند دقیقه از پایان بازی سپاهان مقابل استقلال و پایان لیگ گذشته بود که گفته شد بعد از ماه‌ها شایعه و خبر درباره پیوستن مدافع مورد علاقه برانکو به پرسپولیس این اتفاق به زودی رسمی خواهد شد.


شجاع مقابل استقلال آخرین بازی‌اش را برای سپاهان انجام داد و با پایان قراردادش رسما از این تیم جدا شد. خلیل زاده که از مدت‌ها پیش مد نظر مسوولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود، چندباری تا مرز حضور در جمع سرخپوشان پایتخت هم رفت اما با مخالفت سپاهانی‌ها این انتقال هربار منتفی شد.


حالا با پایان قرارداد خلیل زاده با سپاهان این مدافع بازیکن آزاد است و با خیالی آسوده می‌تواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند. با اینکه کرانچار تاکید کرده که مدیران باشگاهش باید شجاع را نگه دارند و از سوی دیگر علیرضا منصوریان مثل تمام مهره‌های مد نظر برانکو دست روی این مدافع میانی گذاشته اما گفته می‌شود او از چند روز قبل مذاکرات نهایی‌اش را با پرسپولیسی‌ها انجام داده و روز شنبه برای امضای قرارداد رسما به باشگاه پرسپولیس می‌رود.


جالب اینکه خلیل زاده در پایان دیدار بازی با استقلال درباره توافقش با پرسپولیس گفت: «قراردادم با سپاهان تمام شده است. دوست دارم درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. من رنگ قرمز را دوست دارم و در طول لیگ بارها از این رنگ‌ها استفاده کرده‌ام. پرسپولیس هم بزرگترین تیم آسیاست. هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند. فصل تمام شده و این حق را دارم درباره آینده تصمیم بگیرم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: