کد خبر: ۷۱۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۵
عضو شورای عالی حل اختلاف قوا :
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد عضو شورای عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه گانه در ديدار با مرتضي اکبري مديرعامل و عيسي امامي عضو هيات مديره بانک، بر نقش تاثير گذار بانک قرض الحسنه مهر ايران بر اقتصاد کشور و حمايت از كارآفرينان و بنگاه هاي توليدي تاكيد كرد.
بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بی بدیلی در کاهش شکاف طبقاتي و رونق اقتصادي داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضي اکبري مديرعامل بانک در ديدار با عضو شوراي عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه گانه اظهار داشت: بانک ها قلب تپنده اقتصاد كشور هستند و بانك قرض الحسنه مهر ايران با انطباق بر موازين شرع مقدس اسلام، نقش موثري در تعاملات آحاد جامعه و رونق اقتصادي ايفا مي كند.
وی افزود: افزایش سرمایه گذاری و ايجاد فرصت هاي شغلي جديد، افزايش توليد و نرخ رشد اقتصادي، اجراي بهينه سياست هاي پولي وکنترل تورم بخشي از نقش بانک ها در اقتصاد کشور مي باشد و جوامع اسلامي با بهره جويي از مباني شرعي به دنبال حل مشکلات امروزي اقتصادي هستند.
مرتضی اکبری با اشاره به نقش بانک قرض الحسنه مهر ایران در ایجاد کسب و کار حلال با انجام فعاليت هاي اقتصادي و توليدي خاطر نشان ساخت: امسال نيز بالغ بر۶۰ درصد منابع قرض الحسنه اين بانك به پرداخت تسهيلات قرض الحسنه در راستاي كارآفريني و اشتغالزايي اختصاص پيدا نموده است تا با عملكردي مطلوب و موثر شاهد رشد و بالندگي اقتصادي كشور باشيم.
در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد ابوترابی فرد نیز بيان داشت: با خلق اقتصاد مقاومتي، پويا و مقتدر مي توان از چالش هاي پيش روي اقتصاد کشور عبور کرد و مسير پيش روي ما بايد اقتصاد مبتني بر توليد هرچه بيشتر و مديريت بهينه مصرف باشد.
وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در راستای تامين خرد مالي براي ايجاد کسب و کارهاي کوچك به منظور افزايش نرخ اشتغالزايي در بانك قرض الحسنه مهر ايران مي تواند به پيشبرد اهداف اقتصاد مقاومتي در كاهش شكاف طبقاتي و رونق در توليد كالا و خدمات كمك شاياني داشته باشد.
عضو شورای عالی حل اختلاف اظهار داشت: استقلال اقتصادی به معنای دستيابي به توانايي محافظت از اقتصاد در مقابل نوسانات بين المللي مي باشد و با توجه به درون زا بودن و عدم وابستگي منابع بانک قرض الحسنه مهر ايران به سرمايه گذاري خارجي مي تواند نقش بسزا و تاثيرگذاري در دستيابي به اقتصاد مقاومتي ايفا نمايد، و در راستاي منويات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار اقتصاد مقاومتي اشتغال و توليد گام بر ميدارد که شايسته تقدير است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: