کد خبر: ۷۱۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۴۲۹
این خودرو با چهار توربوی خود حدود 395 اسب بخار توان دارد و برای رسیدن به شتاب صفر تا صد کیلومتر تنها 4/4 ثانیه نیاز دارد.
به سریع‌ترین بی‌ام‌و سری 5 دیزلی سلام کنید. بی‌ام‌و ای که با کد M550d XDRIVE شناخته می‌شود. خودرویی 6 سیلندر و چهار توربو که در زمان مناسبی به شتاب صفر تا صد می‌رسد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  عصر ایران،  جدا از بحث آلایندگی‌ها، همواره دیزلی‌ها به دلیل شتاب‌گیری و حرکت کندشان مورد انتقاد قرار داشته‌اند. تاخیر در شتاب‌گیری از محبوبیت دیزلی‌ها کاسته و اینک بی‌ام‌و در این مدل خود تلاش کرده تا این نقص را برطرف کند.

قویترین خودروی دیزلی جهان را ببینید

خودروی XDRIVE M550d با چهار توربوی خود حدود 395 اسب بخار توان دارد و برای رسیدن به شتاب صفر تا صد کیلومتر تنها 4/4 ثانیه نیاز دارد.

قویترین خودروی دیزلی جهان را ببینید

قویترین خودروی دیزلی جهان را ببینید

به نقل از "کارمگزین"، خودرو از سیستم XDRIVE استفاده می‌کند که نیرو را به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند. سامانه‌ای که می‌تواند یکی از مشخصه‌های انحصاری بی‌ام‌و به شمار آید.

قویترین خودروی دیزلی جهان را ببینید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: