
به گزارش
خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سلطانيان با اشاره به اهميت بازاريابي در جذب منابع قرض الحسنه بيان داشت: جذب منابع پايدار با جلب رضايت مشتريان و ترغيب آنان براي افتتاح حساب و سپرده گذاري شروع مي شود.
وی با تاکید به تاثیر رعایت اصول مشتري مداري در ايجاد انگيزه براي استفاده از محصولات و خدمات بانک افزود: کيفيت فرآيند امور، وضعيت مکان ارائه خدمات، تنوع در خدمات قابل ارائه و غيره نقش بسزايي در جذب مشتري دارد، اما آنچه كه بيشتر از همه موجب انگيزه براي افتتاح حساب در مراجعين مي شود نوع برخورد و رفتار كاركنان است كه در اين راستا تلاش شده تا تمامي همكاران ما در صف و ستاد براساس اصول اخلاقي و رفتار حرفه اي بانكداري عمل نمايند.
مدیر شعب استان تهران در رابطه با ارزیابی و بررسی آمار عملکرد شعب در سال ۹۵ و مقايسه آن با سال گذشته اظهار داشت: شعب شهرآرا(کد۳۰۱۳)، فاطمي(کد ۳۰۱۵)، بلوار ابوذر(کد ۳۰۱۹)، شكوفه(كد ۳۰۰۴) و شهريار(كد ۵۲۱۲) با توجه به شاخص هاي جذب منابع، ميزان تحقق اهداف تعيين شده براي سال ۹۵، نسبت مصارف به منابع، نسبت مطالبات به مصارف، تعداد حساب هاي افتتاح شده، رشد بانكداري الكترونيك و ... در زمره شعب برتر استان تهران قرار گرفته اند.
سلطانیان در خصوص تفاهمنامه های تعاملات بانکی با شرکت ها و سازمان های خصوصي و دولتي در سال ۹۵ خاطرنشان کرد: در سال گذشته با اقدامات موثر و مطلوب بازاريابي صورت گرفته ۱۳۵ تفاهمنامه همکاري در قالب حمايتي و اعتبار در حساب جاري منعقد و بالغ بر ۱۲۴۵ ميليارد ريال منابع قرض الحسنه جذب شده است.
وی ادامه داد: استان تهران با ۲۵ شعبه و ۲ باجه فعال در سال ۹۵ توانسته است تعداد ۳۷ هزارو ۲۶۳ حساب قرض الحسنه افتتاح نماید و بالغ بر ۵۴ هزار ۵۵۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند و همچنین داراي بيشترين سرانه منابع شعب (۲۶۸ ميليارد ريال) و بالاترين سرانه منابع پرسنل (۵۷ ميليارد ريال ) بين استانهاي کشور نيز مي باشد.
شایان ذکر است، بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک قرض الحسنه مهر ايران مربوط به مديريت شعب استان تهران مي باشد.