کد خبر: ۷۱۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۸۶
اشتباهی که مهدی طارمی در جریان دیدار پرسپولیس و الریان مرتکب شد، می‌تواند به قیمت حذف قرمزهای ایران از لیگ قهرمانان آسیا شود.
درخشان: طارمی تجربه می‌اندوزد، نابودش نکنید!به گزارش خبرداغ به نقل از  شهروند: اشتباهی که مهدی طارمی در جریان دیدار پرسپولیس و الریان مرتکب شد، می‌تواند به قیمت حذف قرمزهای ایران از لیگ قهرمانان آسیا شود. آقای گل پرسپولیس خیلی دوست داشت خاطره چیپ‌زدن به النصر را در ورزشگاه آزادی زنده کند اما این بار شانس با او یار نبود.  حمید درخشان که سابقه کار‌کردن با طارمی را دارد در گفت‌و‌گو با «شهروند» از این مهاجم حمایت می‌کند و معتقد است طارمی تجربه با ارزشی از این اتفاق به دست آورده است.

تجربه ارزشمندی به دست آورد

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پنالتی چیپ طارمی می‌گوید: «اتفاقی که در بازی پرسپولیس و الریان برای طارمی روی داد، اتفاق خوبی نبود اما تجربه ارزشمندی برای او شد که از این به بعد در بازی‌های حساس دست به چنین کارهایی نزند. چیپ‌زدن پنالتی برای بازی‌هایی است که تیم چند گل از حریف جلو افتاده یا بازی حساسیتی ندارد.  طارمی نباید از کنار این فرصت حساس به‌سادگی عبور می‌کرد؛ چون اگر در نیمه دوم فرصت‌های الریان به گل تبدیل می‌شد، دردسر بزرگی گریبان پرسپولیس را می‌گرفت.» درخشان ادامه می‌دهد: «درست است که پرسپولیس امتیاز حساسی را در بازی با الریان از دست داد اما طارمی این تجربه را به دست آورد که در بازی‌های حساس تصمیمات درستی بگیرد.  او حتما یاد گرفته که فوتبال جای ریسک نیست و یک اشتباه در بازی‌های گروهی ممکن است به قیمت حذف‌شدن تیم تمام شود. او همان‌طور که برای موفقیت تیم تلاش می‌کند، باید به‌عنوان یک مهاجم از حداکثر موقعیت‌هایش هم بهره ببرد.»

نباید اخراج شود

پیشکسوت سابق پرسپولیس با حمایت از طارمی ادامه می‌دهد: «طارمی مهره ارزشمندی برای پرسپولیس است. اگر همین پنالتی مثل بازی با السد به گل تبدیل می‌شد، الان همه به جای انتقاد‌کردن از طارمی تعریف و تمجید می‌کردند. شاید برخی بگویند طارمی دوست دارد نمایشی بازی کند؛ اما من که او را می‌شناسم معتقدم سبک بازی مهدی همین‌طور است و او با همین سبک بازی خدمات زیادی به پرسپولیس کرده است. مهدی باید بداند بازی در پرسپولیس با بقیه تیم‌ها تفاوت دارد و او باید بداند وقتی در این تیم صاحب موقعیت است، مسئولیت سنگینی دارد و باید اشتباهاتش را به حداقل برساند. نباید با این اشتباه طارمی را نابود کنیم و حرف از اخراجش بزنیم.  او مهره موثر پرسپولیس است و نیاز به تجربه بیشتری دارد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: