کد خبر: ۷۱۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
تعداد بازدید: ۳۶۵
میلاد مولود کعبه در ماه نزول برکات الهی، آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوي شهامت و ديانت است.
به گزارش خبرداغ  متن پیام تبریک مدیرعامل، رئیس و اعضاي هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران به مناسبت روز پدر و ميلاد با سعادت امير المومنين حضرت علي (ع):به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران ، سیزدهم ماه رجب سالروز میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت امام علي(ع) است؛ با ولادت اميرالمومنين (ع) محبت بر عرشيان و فرشيان تمام شد تا شرط آسماني شدن را تنها از طريق تأسي از امير عشق، ايثار، مهرباني و گذشت بدانند.
بی شک حضرت علی (ع) یاور راستین و هميشگي پيامبر گرامي اسلام(ص)، در ترويج و گسترش دين مبين اسلام و ارزش هاي الهي و توحيدي آن، تلاش بسيار و نقش بسزايي داشته است. پيرو امير المؤمنين بودن به معناي گام برداشتن در مسير الهي اوست.
برخود لازم می دانیم میلاد با سعادت اولیــن اختر تابناک آسمان امـــــامت و ولايت، مولي الموحدين حضرت امام علي( ع) و روز پدر را صميمانه به همه پدران فداکار اين مرز و بوم و به صورت ويژه خدمت همکاران شبکه بانكي كشور و همكاران ارجمندم در بانك قرض الحسنه مهرايران كه مروج سنت نيكوي قرض الحسنه هستند، تبريك و تهنيت عرض نموده و ضمن آرزوي توفيق و سلامتي براي همه شما عزيزان، اميد دارم در پرتو عنايت خداوند متعال همواره سربلند و تندرست باشيد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: