کد خبر: ۷۱۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۲
شهردار تبریز "اعتماد عمومی "را مهم‌ترین سرمایه بانک شهر عنوان کرد و گفت: بانک شهر، باوجود گذشت تنها چند سال از تاسیس آن، به یک مجموعه پشتیبان و موثر در هدایت برنامه‌های کلان شهرها تبدیل شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، صادق نجفی با اشاره به راه‌اندازی و فراگیرسازی «تبریزکارت» برای استفاده مشترک در ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی شهر تبریز اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مدیران و کارکنان؛ سرمایه بانک شهر از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: مهم‌تر از این سرمایه پولی، سرمایه اعتماد عمومی و مشارکتی شهروندان است که در کنار خلاقیت‌ها و تلاش‌‌های بی‌وقفه، این بانک را به یک مجموعه هدایتگر در پیش‌برد برنامه‌های توسعه شهری تبدیل کرده‌است.

نجفی بیان کرد: قطعا پیشرفت بیش از پیش این بانک، باعث رونق و توسعه بیشتر شهرهای مختلف کشور خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: