کد خبر: ۷۱۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۱۰۰۸
کاندیدای جوان شورای شهر تهران:
میرمحمد ابراهیم زاده، کارمند دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس دانشگاه از خانواده‌ای ایثارگر و جانباز برای پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر تهران کاندیدا شد.

شهردار و شورای شهر کلان شهرها نباید رویکرد سیاسی داشته باشندابراهیم زاده در گفتگویی فعالیت در جامعه دانشگاه آزاد به عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی موفق که به کشور خدمات ارزشمندی ارایه کرده است را برای خود افتخاری بزرگ دانست و اظهار کرد: «من خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانم و به پیشنهاد دوستان و تصمیم شخصی نامزد انتخابات شورای شهر تهران شدم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای درخشان جوان در کشور گفت: «این استعدادهای جوان، سرمایه‌های عظیم ملی هستند که مسؤولین باید به این سرمایه‌های ملی توجه ویژه داشته باشند که بنده نیز توجه ویژه به جوانان و استفاده آن‌ها در مدیرت کشور را سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهم داد.»

ابراهیم زاده کلان‌شهرایی مانند تهران را دارای مشکلات شهری زیادی دانست و در این باره عنوان کرد: «البته نباید نادیده گرفت که کار خاصی در این راستا نشده است، بلکه کارهای انجام شده جوابگوی کلان‌شهری مانند تهران بزرگ نیست. تهران باید از لحاظ امکانات رفاهی و اجتماعی  به یک شهر مدرن  برسد، چرا که تهران ظرفیت مدرن ‌شدن را دارد و لازمه رسیدن به این اهداف در سند چشم‌انداز توسعه  ششم کلید نیز خورده و نیازمند اجرا است.»

این کاندیدای شورا شهر تهران، با اشاره به این موضوع که دولت در مقطع فعلی با مشکلات اقتصادی که یکی از نمونه های آن تحریم  است، مواجه شد، گفت: «البته با تدبیر رهبری عزیز و دولت تدبیر و امید این مشکلات در حال حل شدن هستند  که امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دولت بتواند با عنایت به فرمایشات رهبر عزیز خبرهای خوبی به مردم عزیز بدهد.»

ابراهیم زاده اهمیت اجرای قانون را از تصویب مصوبه آن  بیشتر دانست و اظهار کرد:«متاسفانه در برخی از امور مشکل درست اجرا کردن را داریم. در کشور باید افراد متخصص را در جایگاه خودشان استفاده کنیم. همچنین مردم در کلان‌شهرها با مشکلات متعددی از جمله آلودگی هوا، ترافیک، ساخت و سازهای غیر اصولی و کمبود سیستم حمل و نقل عمومی روبه رو هستند.»

این کاندیدای شورای شهر همچنین سیستم مصرف سوخت و بافت‌های فرسوده را به عنوان مشکلات مهم شهر تهران معرفی کرد و گفت: «مشکلات مصرف غیراصولی سوخت هم باعث از دست دادن سرمایه ملی می شود و هم آلودگی هوا را در پی خواهد داشت. هم‌چنین بافت‌های فرسوده شهر نیازمند یک برنامه‌ریزی درست و اجرایی کردن این برنامه ها است.»

وی شوراها را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: «شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسؤولین برای حل مشکلات مردم هستند که برای رسیدن به این مهم واگذاری  امور اجرایی شهر به دست مردم از بار دولت کم می‌کند، چرا که باید هر چه سریع‌تر خصوصی‌سازی را در کشور انجام دهیم.البته باید در حوزه اداره کشور به جوانان اعتماد کنیم تا در آینده کمبود مدیریتی نداشته باشیم. اکنون در کشور ما جوانان ارزشمندی با استعداد خوب وجود دارد، اما در حوزه مدیریت حتی در سطوح مدیران پایین مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. بیشتر جوانان ما با تحصیلات دانشگاهی و عالی هنوز در جستجوی شغل هستند  که این یک مشکل بزرگی برای کشوری است که دارای نسل جوان می‌باشد و امیدواریم با تدبیر و برنامه منظم برای این حل این مشکل شاهد نتیجه خوبی باشیم.»

ابراهیم زاده انتخابات امسال را دارای اهمیت  زیادی  توصیف کرد و افزود:«وظیفه ما شرکت در انتخابات به عنوان یک امر ضرری و مهم است و برنامه خود را بر مبنای حضور در لیست اصلاح طلبان قرار داده ام که اگر این محقق تحقق نیابد،  از ادامه حضور به عنوان نامزد انصراف خواهم داد. یک نکته مهم مردم در این دوره اقبال بیشتری به اصلاح طلبان دارند در امورکشور و اصلاح طلبان شانس پیروزی بیشتری دارند.»


منبع: خبرنما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: