کد خبر: ۷۱۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۴۲۳
فلز و شیشه در بدنه خودرو به زیبای در یکدیگر محو می‌شوند. با توجه به ساختار خودرو، درها به صورت پروانه‌ای ساخته شده تا ورود و خروج آسانتر باشد.
به گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران ، تویوتا به شکل متوالی مقامش را در بین بزرگترین خودروسازان جهان حفظ کرده است. اما این خودروساز برتر در صورت عدم توجه به آینده صنعت حمل نقل، در صدر جدول قرار نخواهد ماند. به همین دلیل است که شاهد مدل مفهومی "آی- تریل" i-TRIL در نمایشگاه خودرویی ژنو هستیم.

به نقل از "کاراسکوپ"، بخشی از نمایشگاه عظیم و شکوهمند ژنو "آی- تریل" را با ظاهر عجیب و غریب و تنظیمات ویژه‌اش پذیرفته است. آرایش عجیب چرخ‌ها این وسیله را شبیه وسایل نقلیه سه چرخ کرده است. با این وجود دو چرخ با فاصله کم در محور جلو و فاصله بیشتر در محور عقب باعث ایجاد فضای 1+2 برای کاربران می‌شود.

این خودرو در کنج دیوار پارک کنید

مشابه مدل مفهومی "آی-رود" یا موتور سیکلت‌ها،آی- تریل برای تکیه و توقف در گوشه‌ها ساخته شده است. این خودرو می‌تواند تا 10 درجه تغییر زاویه داده و به کنج‌ها بخزد. این دقیقا برعکس چیزی است که در خودروهای مرسوم می‌بینید.

وزن این خودرو حدود 600 کیلوگرم بوده و طول آن در کشیده‌ترین حالت به کمتر از 3 متر می‌رسد. قدرت چرخش خودرو شبیه تویوتا IQ است و همین قابلیت باعث مانورپذیری بالای خودرو در محیط‌های شهری و افزایش کارایی آن می‌شود.

این خودرو در کنج دیوار پارک کنید

قدرت این خودرو از یک موتور الکتریکی با ظرفیت نامشخص ناشی می‌شود و توان جابه‌جایی خودرو در مسافت 300 کیلومتر را فراهم می‌آورد. اگر راننده بخواهد خودرو به حالت خودران درمی‌آید. هیچ پدال، ابزار اضافی یا فرمان اضافی در این ژاپنی کوچک دیده نمی‌شود.


فلز و شیشه در بدنه خودرو به زیبای در یکدیگر محو می‌شوند. با توجه به ساختار خودرو، درها به صورت پروانه‌ای ساخته شده تا ورود و خروج آسانتر باشد. خودرو برای حمل و نقل شهری مناسب است اما شاید طرفداران زیادی پیدا نکند. تویوتا ساخت این خودرو را در اسناد آتی خود می‌بیند و قصد دارد برای جمعیت و ترافیک آینده راهگشا باشد.

این خودرو در کنج دیوار پارک کنید

خودروی مفهومی تویوتا در ژنو (+عکس)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: