به
گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شناسايي
فرصتهاي پيشروي بانك در استفاده از ابزارهاي تامين مالي جديد اسلامي،
بررسی نيازها و انتظارات گروههای مختلف مشتريان به منظور طراحی ابزارهای
تمايز رقابتی و همچنین ارزیابی و اولويت بندي شاخصهاي موثر بر جانمایی شعب
باتوجه به ديدگاه مشتريان از محورهای این سفر بود.
گفتنی است، در این بازدید، وکیل رئیس اداره حوزه مدیریت، ترکیان رئیس اداره حسابداری و بودجه، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اقدامی رئیس اداره سازمان و برنامه ریزی و مصطفی پور مدیر شعب استان هرمزگان نیز حضور داشتند.