
به گزارش
خبرداغ، ابراهیم کاظمپور روز دوشنبه نهم
اسفند ماه با اشاره به اینکه هرسال بانک تجارت با هدف تبریک نوروز باستانی
هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خود تهیه و اهدا میکند، افزود: طی ماههای
اخیر بررسیها و تحقیقات بسیاری درخصوص استفاده بهینه بودجه خرید هدایای
تبلیغاتی صورت گرفت و با عنایت به بازخوردهای دریافت شده از سوی مشتریان و
ذینفعان این بانک و همراهی و حمایت مردمی از کمپینهای مسئولیت اجتماعی و
زیست محیطی بانک تجارت، مدیریت ارشد این بانک تصمیم گرفت این مبالغ صرف
احداث مدرسه و خانه بهداشت در مناطق کمبضاعت کشور گردد.
رئیس اداره
روابط عمومی بانک تجارت در خصوص دلیل اتخاذ این تصمیم گفت: این بانک طی
سالهای اخیر تمامی برنامهها و اقدامات عملیاتی خود را با سیاستهای
اقتصاد مقاومتی و همراستا با دولت محترم قرار داده است و به همین منظور
بانک تجارت تصمیم گرفت هزینه هدایای تبلیغاتی خود را صرف ساخت مدرسه و خانه
بهداشت در مناطق کمبضاعت کشور کند تا گامی در حد توان و هزینه مورد نظر،
در امر سلامت و آموزش کشور برداشته باشد.
سخنگوی بانک تجارت با
اشاره به سابقه قدیمی این بانک در امر مدرسهسازی افزود: بانک تجارت با
تطبیق مسئولیتهای اجتماعی خود با آرمانهای جهانی «توسعه پایدار»، ،
«سلامت و رفاه شایسته» و «کیفیت آموزش»، هدفهای سوم و چهارم آرمانهای
جهانی توسعه پایدار را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا تاکنون
۲۹ مدرسه و ۵ خانه بهداشت در سراسر کشور احداث کرده است.
وی افزود:
بانک تجارت در ادامه انجام مسئولیتهای اجتماعی خود، مدارس و خانههای
بهداشت جدیدی را در تمامی استانهای کشور با هدف توسعه فضاهای آموزشی و
درمانی در مناطق کمتر بهرهمند احداث خواهد کرد.
رئیس اداره روابط
عمومی بانک تجارت در خصوص پیشینه این بانک در امر ساخت خانه بهداشت نیز
گفت: این بانک طی تفاهمنامه ای سه جانبه با وزارت بهداشت و مجمع خیرین
سلامت، با تخصیص هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، علاوه بر استان
خراسان جنوبی، احداث خانههای بهداشت دیگر در استانهای سیستان و بلوچستان،
هرمزگان، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد را در دستور کار خود قرار داد.
سخنگوی
بانک تجارت در پایان اظهار داشت: امیدواریم که این هدیه سهامداران و
مشتریان بانک تجارت، مورد وثوق و پذیرش ذینفعان نیکاندیش این بانک قرار
گیرد و گامی موثر و هم راستا با سیاستهای توسعه پایدار میهن عزیز اسلامی
باشد.