کد خبر: ۷۰۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۲۴۲
طی حکمی از سوی سردار اشتری، رییس جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا منصوب شد.
رییس جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا منصوب شدبه گزارش خبرداغ،سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: براساس حکم فرمانده نیروی انتظامی، سرتیپ بهرام نوروزی به ریاست سازمان وظیفه عمومی ناجا منصوب شده است.

وی با بیان اینکه سردار صدرالسادات رییس پیشین این سازمان به دلیل بازنشستگی از وظیفه عمومی خداحافظی کرده است، گفت چندین سال از موعد بازنشستگی سردار صدرالسادات گذشته بود اما سرانجام با بازنشستگی ایشان موافقت شد که لازم است از اقدامات ایشان در دوران ریاست سازمان وظیفه عمومی ناجا قدردانی کنم.

سخنگوی نیروی انتظامی همچنین با بیان اینکه طی این مدت جانشین وظیفه عمومی ناجا امور مربوط به سازمان را انجام می‌داد، ابراز امیدواری کرد: سردار نوروزی در این مسوولیت نیز همچون دیگر مسوولیت‌هایی که برعهده داشته درخشان عمل کند.

به گزارش ایسنا، سردار نوروزی پیش از این به عنوان مشاور عالی فرمانده ناجا فعالیت می‌کرده و سابقه فرماندهی پیشگیری ناجا را نیز در کارنامه خود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: