کد خبر: ۷۰۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۴۰۳
بیمه ملت به عنوان اولین شرکت خصوصی در صنعت بیمه موفق به اخذ گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ و مجموعه گوهینامه های مدیریت ارتباط با مشتری، سنجش رضایت و رسیدگی به شکایات آنان (ISO۱۰۰۰۱:۲۰۰۷، ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴، ISO۱۰۰۰۳:۲۰۰۷ و ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲) شد.
اخذ گواهینامه ایزو 9001 توسط بیمه ملتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت،رضا ارشدی، سرممیز شرکت DQS آلمان که مسئولیت ممیزی بیمه ملت را برعهده داشت، در خصوص فرآیند اعطای گواهینامه گفت، در فرایند اعطای گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت و رضایت مشتریان، کلیه فرآیندهای بیمه ملت در حوزه‌های فنی، بازاریابی و فروش، منابع انسانی، رضایت مشتریان، برنامه ریزی و بودجه ریزی، مالی، حقوقی و تحقیق مورد ممیزی قرار گرفت و این شرکت حایز شرایط لازم برای دریافت گواهینامه‌های مذکور تشخیص داده شد.

بیمه ملت ضمن تبریک، این موفقیت را مرهون تلاش های کارکنان و مدیران خود با محوریت مدیریت منابع انسانی، اداره تشکیلات و بهبود روش ها و مدیریت طرح و توسعه دانسته و امیدوار است در سال های آتی نیز با ارتقاء جایگاه خود افتخارات دیگری بیافریند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: