کد خبر: ۷۰۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۰
نایب رئیس مجلس در پاسخ به سوال حاجی دلیگانی مبنی بر اینکه نمایندگان بدانند که لایحه بودجه ۹۶ براساس کدام برنامه توسعه بررسی خواهد شد، گفت: لایحه بودجه ۹۶ بر مبنای برنامه ششم بررسی می شود.
لایحه بودجه ۹۶ بر مبنای برنامه ششم بررسی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۶ در تذکر آئین نامه ای با استناد به ماده ۱۸۵ آئین نامه افزود: در این ماده اشاره شده اصلاح قانون بودجه بر اساس برنامه های توسعه باید صورت گیرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ممکن است در زمان بررسی بودجه ۹۶ نیاز به تصمیم گیری بر مبنای برنامه های توسعه شود اما اشکالی که در این زمینه وجود دارد آن است که سال گذشته برنامه پنجم تا اسفند ۹۵ تمدید شده است. این در حالی است که برنامه ششم نیز اگرچه مورد تصویب قرار گرفته اما هنوز شورای نگهبان آن را تائید نکرده است.

وی گفت: نمایندگان اکنون نمی دانند براساس کدامیک از برنامه های توسعه، بودجه ۹۶ را بررسی کنند تا اگر مغایرتی وجود داشته باشد نیاز به رأی دو سوم نمایندگان باشد.

پزشکیان نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مبنای بررسی همان قانون برنامه ششم توسعه است چرا که این قانون از یکم فروردین قابل اجرا است و قانون برنامه پنجم توسعه محلی از اعراب ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: